Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Sol·licitud de la primera llicència de pesca marítima recreativa per a embarcació

És el document administratiu que empara l'exercici de la pesca marítima des d'embarcacions de bandera espanyola de les llistes 6ª i 7ª o de bandera dels països de la Unió Europea en aigües interiors i exteriors de les Illes Balears. La vigència és de 3 anys.

Documentació necessària per obtenir la llicència:

- Sol·licitud degudament emplenada (veure apartat de documents).

- Fotocòpia del rol o del certificat de navegació actualitzat, en què han de constar les dades de l'embarcació i de l'armador o propietari (en cas de primera expedició).

- Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de l'armador o, en el cas de persones estrangeres, del passaport o de el document governatiu de país, reconegut per l'Administració espanyola (només en cas de primera expedició).

- Resguard acreditatiu de el pagament de la taxa.

L'import de les taxes per obtenir les llicències de forma presencial són les següents, embarcacions de fins a 6 m. d'eslora 47,21 €, per a embarcacions majors 77,80 €.

a) Tramitació telemàtica:

Actualment, es poden renovar o fer duplicats d'aquelles llicències on no hi ha canvis de propietari, matrícula o nom de l'embarcació.

L'import de les taxes per embarcacions de fins a 6 m. d'eslora és de 32,21 €, per a embarcacions majors és de 62,80 €.

Enllaç al tràmit: renovació o duplicat telemàtic



b) En persona

Menorca, Eivissa i Formentera

Consultau les pàgines web dels consells insulars per la tramitació i el pagament de la taxa:

      Consell Insular de Menorca

      Consell Insular d'Eivissa

      Consell Insular de Formentera



Mallorca

Oficina de Palma. Horari de 9 a 13 h, de dilluns a divendres (excepte festius).

Delegacions del FOGAIBA.

Si vol fer el pagament telemàtic, abans de venir a l'oficina ho pot realitzar als següents enllaços:

Embarcacions fins a 6 m d'eslora.

Embarcacions de més de 6 m d'eslora.

Código SIA

207779

Personas destinatarias

Persones o empreses.

Plazo máximo para la resolución y notificación

6 mesos

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

Instància de part

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Normativa del procedimiento

Órgano competente para resolver

Direcció General de Pesca

Trámites

X

Sol·licitud de la primera llicència de pesca marítima recreativa d'embarcació

Requisitos

Ser propietari d'una embarcació de la llista 6a, 7a o d'un país de la Unió Europea.

Abonar una taxa

Documentación a presentar

- Sol·licitud degudament emplenada (veure apartat de documents).

- Fotocòpia de el paper o certificat de navegació actualitzat, en què han de constar les dades de l'embarcació i de l'armador o propietari (en cas de primera expedició).

- Fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de l'armador o, en el cas de persones estrangeres, del passaport o de el document governatiu de país, reconegut per l'Administració espanyola (només en cas de primera expedició).

- Resguard acreditatiu de el pagament de la taxa.

Modelos:

Plazo máximo

6 mesos

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General de Pesca

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei de Recursos Marins

C/ de la Reina Constança, 4. Tel.: 971176100

(llicenciespesca@dgpesca.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General de Pesca

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar